Ekonomia bywa nie ubłagana. Dotyczy każdego z nas – rachunki, zakupy czy też wydatki na hobby (nieważne czy na picie piwa czy zbieranie znaczków). Najlepiej jak najtaniej przy najwyższej jakości, prawda? Jest to w pełni zrozumiałe i dlatego szukamy najlepszej oferty, która spełni nasze oczekiwania i nie zrujnuje naszego budżetu. Te samo prawo rządzi na rynku dodawania ogłoszeń. Ceny są różne jak i same oferty, ale z reguły zasada jest taka, że taniej nie znaczy lepiej. Nie czas porównywać naszą ofertę z konkurencją, której ubyło jak łatwo zauważyć, bowiem ten artykuł dotyczy innego aspektu finansowego. Mianowicie kwestia ogłoszeń płatnych.

Parę dni temu dzwoni telefon z rana. Klient grzecznie pyta czy dodajemy ogłoszenia ponieważ ma on na sprzedaż samochód. Oczywiście, nie ma problemu. Szybko padają nazwy portali: olx, otomoto i allegro. Jak najbardziej sensowny wybór ze strony klienta, który trafnie wybrał najlepsze portale. Pada pytanie o koszt także informuje klienta jak wygląda nasz cennik i zwyczajowo nadmieniam, że opłata za umieszczenie ogłoszenia na portalu nie jest po naszej stronie. To powinno być w pełni zrozumiałe, ale w tym momencie słyszę: To ja mam dodatkowo dopłacić za ogłoszenia?!

Szczerze ręce opadają ponieważ jak sensownie nazwać sytuację, gdy ktoś sądzi, że za ogłoszenie wydamy z własnej kieszeni 20 zł na aktywację? Jak to ma się kalkulować komukolwiek? Problem wbrew pozorom nie jest mały ponieważ takich sytuacji mieliśmy już więcej – raz było zabawniej, a raz czuło się ewidentnie, że ktoś nas traktuje jak przysłowiowych łosi.

Prąd, internet, nasza praca i reszta kosztów – za to musimy zapłacić z tego co zarobimy. Dlatego drodzy potencjalni klienci miejcie na uwadze, że nie zgodzimy się dopłacać do interesu tylko po to by zyskać jakiekolwiek zlecenie. A wszystkich chętnych do zapoznania się z naszym szczegółowym cennikiem zapraszam na http://rado-com.pl/cennik lub do bezpośredniego kontaktu z nami (e-mail, telefon lub GG – co kto woli).